Onostrani svet i rad sa duhovima

Odlican i podroban text sa kvalitetnim informacijama

Tau Zostrijan

Nedavno sam zamoljen od strane ljudi iz srbijanskog ogranka The Pagan Federation da im pomognem oko runskih lekcija. Naime, njihova predvidjena dopisna runska radionica je zbog obaveza predavača bila u opasnosti da bude otkazana. Lično ne radim u nordijskoj paradigmi baš nešto puno, nekad davno sam bio zainteresovan da udjem u misterije nordijske Boginje Freje, ali mi je Lady Olivia Robertson iz Irske, neko ko je meni bio jako bitan u jednom periodu mog života i za koga sam imao, imam i uvek ću imati samo duboko poštovanje, rekla da je bolje da me zaredi u sveštenstvo Izide jer “Izida će mi doći”.

Olivia Robertson Lady Olivia Robertson

Mnogo kasnije sam izgubio interes za Nordijce i otišao nekim svojim putevima, mada su se oni vratili budući da recimo inicijacije u neke od stepenova Memfisa & Mizraima uključuju i nordijska Božanstva. Negde izmedju toga dvoga, jedan mlad Beogradjanin, sa kojim sam skupa bio…

View original post 7,506 more words

About itanadean

Sta bih mogla da vam kazem o sebi? Da procitate pripovetku o Izvanzemaljki Izi. Pisana iz perspektive mog prijatelja, i ja sam bila iznenadjena gledajuci se kroz oci sveta... ali nista nije promenilo, to sta drugi ljudi misle o meni se mene savrseno ne tice. Tice me se Kosmos, Put, Dusa, ljubav, umetnost, odnosi medju ljudima, alhemija, magija, okultno, DNK nauka, i svi neobicni, posebni ljudi s kojima imam cast da delim Vreme zivotnog puta.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

