Kriptonit

Gledam Zvezde. I dalje. Mozda je zbog osvetljenja a mozda i zbog drustva, ali magija kao da se umanjila. Bila bih u stanju da sedimo satima da opisujem Zvezde sa nasih intimnih sastanaka ali uvek pustim samo jednu, dve cinjenice dok ostatak zadrzim za sebe. Mozda zato sto ne verujem u tudju strast, mozda zato sto verujem da se to zaista ne moze opisati recima, a mozda zato sto bi volela da mi se opise isto to sto zadrzavam za sebe.. Ne znam tacan razlog ali znam da mi je suza pobegla dok sam opisivala Andromedu; prisustvo te osobe je kao kriptonit. Jednostavna, najprostija pitanja pitana tim glasom imaju moc da skrenem pogled i zagrizem obraz dok se borim da zadrzim vrelu emociju od prelivanja. Sto mi je apsolutno apsurdno, ja nisam taj tip, ja nisam takav lik, bas kao kriptonit – svi zidovi padaju, sva postrojenja otkazuju, sve brane pucaju i ono mesto za koje cesto sumnjam da postoji me udavi. Snaga istekne iz mene i ostane krpena lutkica. Mrzim to.
Ali isto tako ume i da izmami osmeh koji se ne moze nigde drugde cuti. Kao droga koja intenzifikuje svaku emociju. Ima neka gravitacija u njegovom vibracionom polju koja je magnetisana samo za moju frekfenciju, ne postoji drugo objasnjenje. Nisam skinship osoba, mrzim da me pipaju, gadi mi se iskazivanje fizickih afekcija ali kada me ta osoba dotakne, nedajboze zagrli, pece me koza kada prestane. Ni pred kim se nikada nisam raspala kao pred tom osobom, niko me nikada nije video slomljenu sem te osobe, niko ne zna da ja posedujem emociju sem te osobe, cak i ja sama sumnjam u postojanje ikakve svoje emocije dok ta osoba ne useta u kadar sa svojim telepatsko-telekinetickim mocima koje su rezervisane za moju malenkost i presavije moje postojanje na pola. Ne razumem tu metafiziku, ne razumem taj fenomen, ne razumem jednacinu kada udje u nju, sve mi zakomplikuje, razmesti i pobrka, osecam se kao nenastelovana antena ali nekim visim zakonom primam njegove radiotalase. Spava mi se.. sanjaju mi se nebule.. putuje mi se kroz galaxije, ne mogu bipolarnost, ne mogu dvojnost, ne mogu 100 nijansi kada znam samo za jednu. Cepam sopstvene atome ali mislim, sto je najtuznije od svega, da drugacije ni ne moze biti.

About itanadean

Sta bih mogla da vam kazem o sebi? Da procitate pripovetku o Izvanzemaljki Izi. Pisana iz perspektive mog prijatelja, i ja sam bila iznenadjena gledajuci se kroz oci sveta... ali nista nije promenilo, to sta drugi ljudi misle o meni se mene savrseno ne tice. Tice me se Kosmos, Put, Dusa, ljubav, umetnost, odnosi medju ljudima, alhemija, magija, okultno, DNK nauka, i svi neobicni, posebni ljudi s kojima imam cast da delim Vreme zivotnog puta.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

